ما را دنبال کنید

جستجوگر

اولیت مطالعه مطالب

عضو های فعال تیم

    mono: 164003 Sco
    مبلغ 200,000 ريال به کاربر عزیز mono پرداخت شد!
    تا اطلاع ثانوی مسابقه دیگری برگزار نخواهد شد!

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 740
  • کل نظرات : 80
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 58
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 190
  • بازديد ديروز : 268
  • بازديد کننده امروز : 76
  • بازديد کننده ديروز : 84
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل ديروز: 2
  • بازديد هفته : 1,200
  • بازديد ماه : 3,173
  • بازديد سال : 24,255
  • بازديد کلي : 494,649
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.143.22.26
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

تابلو اعلانات

دوستان عزیز سلام!
اگر از مطالب سایت ویرگول استفاده می کنید، حتما در سایت عضو شوید تا در قرعه کشی 200000 ريالی ما شرکت کنید!
درضمن فقط افرادی قادر به کپی برداری از مطالب سایت ویرگول هستند که عضو تیم ما باشند و کپی مطالب را فقط جهت جذب زیرمجموعه استفاده کنند!
شما می توانید با مطالعه مطالب این سایت به درآمدری بالای 9,000,000 ريال دست یابید!!
نکته: برای کسب درآمد از طریق سایت ویرگول به هیچ تخصصی نیاز ندارید!


آخرین ارسالی های انجمن

بعد از سایت قبلی که معرفی کردم این سایت هایی که در این قسمت معرفی خواهم کرد دارای رتبه دوم به بعد می باشند!!

این مطلب برای مشاهده عموم آزاد است!

از نظر شما 900 هزار تومان را نمی توان در عرض یک ماه از طریق اینترنت بدست آورد؟

شک نکنید که می شود با استفاده از سایت ویرگول می شود؛ درآمدی بیش از 900 هزار تومان در ماه داشت!!

توجه داشت باشید که در حوزه کسب درآمد نباید به استفاده از یک سایت قانع بود!
بنده خودم با استفاده از 5 سایت در حال کسب درآمد هستم.

در مطلب قبلی و این مطلب بهترین و پربازده ترین سایت ها معرفی شده است؛ پس حتی از عضو نشدن در یک سایت نیز خودداری کنید (اگر می خواهید بیش از 900 هزار تومان درآمد داشته باشید).

بیت کوین رایگان

اگر ارزش بیت کوین پایین آمد چه کنیم؟

در چنین شرایطی سایت هایی که بیت کوین ارائه می دهند؛ به میزان بیشتری بیت کوین می دهند یعنی بهترین شرایط برای جمع آوری بیت کوین هرچه بیشتر!!

اما با این وجود هرچه ارزش بیت کوین بالا تر باشد بدست آوردن بیت کوین سخت تر است اما در مقابل مقدار بیشتری درآمد کسب می کنید؟
مثلا اگر بیت کون 300 دلار باشد تقریبا 900 هزار تومان درآمد کسب خواهید کرد اما اگر 100 دلار باشد با اینکه بدست آوردن بیت کوین آسان تر می شود اما درآمد حاصل کم تر است!!

درنتیجه در زمانی که ارزش بیت کوین پایین می آید بیشتر تلاش کنید تا بیت کوین بیشتری جمع آوری کنید؛ مطمئن باشید پس از پایین آمدن ارزش دوباره ارزش آن بالا خواهد رفت و اینگونه شما راحت تر و سریع تر به پول خود دست میابید!!
اما یادتان نرود که همیشه دعا کنید که ارزش بیت کوین بالا تر برود.

***

ادامه آموزش...

سایت اول

این سایت در مطلب قبلی معرفی شده است؛اگر مطلب قبلی را مطالعه نکردید، ابتدا مطلب قبلی را مطالعه کنید.

سایت دوم

این سایت از نظر رتبه در رده دوم قرار دارد اما بازده آن از سایت قبلی بسیار بیشتر است؛ زیرا این سایت بیش از 100 میلی بیت کوین میدهد.

همان طور که میدانید یک ساتوشی برابر با 0.00000001 و یک میلی بیت کوین برابر با 0.001 است؛ در نتیجه میلی بزرگ تر از ساتوشی است!

 در این سایت روزانه 6 الی 7 عدد آگهی قرار دارد؛ شما باید در هر 24 ساعت یکبار به این سایت مراجعه کنید و آگهی های آن را مشاهده کنید.

ممکن است فکر کنید پورسانت کمی دارد؛ اما سخت در اشتباهید، قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود!!

خب عضویت در این سایت بسیار ساده هست و نیازی به توضیحات دوباره ی عضویت ندارد؛ اگر هنوز نمی دانید که چگونه باید در سایت ها عضو شد این مطلب را بخوانید.

ورود به صفحه عضویت کلیک کنید
 

توجه داشته باشید که پس از عضویت در سایت های معرفی شده؛ در سایت (ویرگول) عضو شوید و نام اکانت خود را برای ما ارسال کنید تا امتیازات شما برای قرعه کشی محاسبه شود.

پس از ورود به سایتی که لینک آن را در بالا مشاهده می کنید، باید روی دکمه Create Account کلیک کنید.

عضویت در بیت کوین

خیلی خلاصه توضیح می دهم:

Username همان نام کاربری شما است.
در فلید دوم آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
در فیلد های سوم و چهارم پسورد و تکرار پسورد خود را وارد کنید.
در فیلد  Birth Year نیز باید تاریخ تولد خود را وارد کنید. (نیازی به واقعی بودن نیست؛ آن را به صورت میلادی وارد کنید برای مثال 1980)
در قسمت کد امنیتی نیز کد را از چپ به راست وارد کنید.

بعد از عضویت مشخصات به ایمیلتان ارسال می شود؛ پس ایمیل حقیقی خود را وارد کنید.

سپس وارد اکانت خود شوید؛ حال روی منوی View Ads کلیک کنید.
در صفحه باز شده (در تصویر زیر) روی آگهی ها کلیک کنید؛ سپس در صفحه ای که باز می شود کد های امنیتی را وارد کنید.

عضویت

پس از اتمام ثانیه های تایمر در بالا سمت چپ هر آگهی، آگهی را بسته و آگهی دیگیری باز کنید تا مقدار بیت کوین به حسابتان اضافه شود.

سایت های رتبه سوم

 سیستم دریافت بیت کوین هایی که مشهور نیستند ممکن است اسکم یا تعطیل شوند!!

به همین دلیل به غیر از دو سایت بالا فعلا از نظر من سایت های دیگر مناسب برای عضویت نیستند؛ اما می توان از سایت هایی که پرداخت مستقیم دارند استفاده نمود!!

برای مثال من در این قسمت چهار عدد سایت که به صورت مستقیم بیت کوین ها را پرداخت می کنند معرفی می کنم؛ توجه کنید که در سایت هایی هم که پرداخت مستقیم انجام می دهند رتبه بندی وجود دارد؛ برای مثال سایت اول دارای رتبه اول است و الی آخر...

سایت اول:

در این سایت شما می توانید شانس خود را هر 10 دقیقه انتخاب کنید و بیت کوین دریافت کنید (به صورت مستقیم به کیف پول).

برای اینکار آدرس حساب بیت کوین خود را در فیلد مربوط وارد کنید؛ مثل تصویر زیر.

برای ورود به سایت کلیک کنید

اثبات برداشتی های من

برداشت من از این سایت طی 2 روز:

You have earned 9,350 Satoshi fast and easy! (یعنی 9350 ساتوشی)

 

سایت دوم - رتبه دوم

در این سایت نیز هر 10 دقیقه یک بار می توانید شانس خود را امتحان می کنید؛ البته شانس برنده شدن در این سایت بیشتر از سایت اول است.
این سایت نیز به صورت آنی پرداخت می کند فقط بعد از دادن آدرس یک محیط مانند تصویر زیر برایتان باز خواهد شد؛ شما باید با ماوس روی تصویر را بخراشید تا عدد نمایان شود.
سپس روی دکمه Next کلیک کرده و کد امنیتی را وارد کنید؛ حال روی دکمه Withdrawl کلیک کنید و تاییده پرداخت را مشاهده کنید.

برای ورود به سایت کلیک کنید

اثبات برداشتی های من

برداشت من از این سایت طی 2 روز:

You have earned 7,377 Satoshi fast and easy!

آموزش بیت کوین

نکته: اگر قسمت کرم رنگ نمایش داده نشد باید صبر کنید تا نمایش داده شود!!


سایت سوم - رتبه سوم

در این سایت نیز هر ده دقیقه می توانید بسته به شانس خود 33 تا 999 ساتوشی به صورت آنی دریافت کنید!!

این سایت نیز مانند سایت اول است اما بازدهی کمی دارد:

برای ورود به سایت کلیک کنید

اثبات برداشتی های من

برداشت من از این سایت طی 1 روز:

You have earned 2,163 Satoshi fast and easy!

برای مثال بنده الان 666 ساتوشی برنده شدم!!


سایت چهارم - رتبه چهارم

این سایت هم مانند سایر سایت هاست؛ اما بازدهی کمی دارد!!

باید در گام اول آدرس حساب خود را وارد کنید؛ برای اینکار دکمه  Open the faucet and get free bitcoins را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

سپس بعد از باز شدن صفحه جدید روی دکمه Instant registration کلیک کنید؛ اکنون در بالای سایت منوی Account را باز کنید و مشخصات خود را وارد کنید.

نکته: هیچ وقت از حساب خود خارج نشوید؛ چون این سایت پرداخت مستقیم دارد تا زمانی که بیت کوین های خود را به کیف پول خود نریخته اید نباید خارج شوید؛ اگر شوید بیت کوین های شما حذف می شود!!

حال دوباره وارد صفحه اصلی اکانتتان شوید و روی دکمه Open the faucet and get free bitcoins کلیک کنید؛ این سایت تقریبا هر 30 دقیقه 58 ساتوشی ارائه می دهد!

برای ریختن بیت کوین ها به حساب خود روی دکمه Cashout در بالای سایت کلیک کنید؛ حداقل برداشت 500 ساتوشی است!!

برای ورود به سایت کلیک کنید

اثبات برداشتی های من

برداشت من از این سایت طی 1 روز:

You have earned 8,361 Satoshi fast and easy!


اکنون یکی از بهترین امکانات این سایت رو برای شما عزیزان شرح می دهم:

در همان محیط اکانت خود روی گزینه Collect free bitcoins from faucets کلیک کنید!!
در این قسمت می توانید سایت هایی که به صورت مستقیم بیت کوین ارائه می دهنده را مشاهده و بیت کوین دریافت کنید که این مقدار در سایتها متفاوت است.

نکته: در سایت هایی که این قسمت معرفی می کند عضو نشوید، زیرا این سایت ها دارای محبوبیت نیستند و فقط جنبه دریافت بیت کوین مستقیم را دارند و ممکن است هر لحضه تعطیل شوند!!

البته من از سایت چهارم برای کسب بیت کوین استفاده نمی کنم؛ من از این سایت فقط از قسمت Collect free bitcoins from faucets که معرفی شد، استفاده می کنم.

دانلود فیلم آموزشی


توجه داشته باشید که اگر در سایت های دیگر ارائه دهنده بیت کوین فعالیت می کنید، آدرس آن سایت را برای ما ارسال کنید تا آن را مورد بررسی قرار دهیم و در صورتی که برداشت مناسبی از آن داشتیم آن را نیز معرفی کنیم. (با لینک خودتان)

اگر دقت کرده باشید مشاهده می کنید که توانسته ام با تلاش خود طی سه روز بیش از 25000 ساتوشی بیت کوین دریافت کنم؛ با این وجود احتمالا در آخر ماه بیت کوین من کامل شده و می توانم آن را به ریال تبدیل کنم که میشود 9,000,000 ريال

25000 + 40000 = 65000

اکنون هرگونه سوالی که دارید، بپرسید تا من پاسخ سوالات شما را بدهم...

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. Masoud : سلام !
    خب وقتی که بیت کویین به دست آوردیم چجوری باید اونو تبدیل به
    ریال کنیم و به بانک های ایران واریز کنیم ؟!!!
    پاسخ : سلام مسعود جان
    به یه صرافی معتبر نیاز داری تا بیت کوین رو به ریال تبدیل کنه!!
    جدیدا پستی در سایت ارسال شده؛ اون رو حتما بخونید، چون درآمدش بیشتر از بیت کوین هست...
    موفق باشی



  1. MJJ : سلام
    میدونستید این سایته به ثانیه کار نمیکنه
    http://goldsday.com/
    یه چیز جالبه دیگه این سایته http://coincollecting.ws/
    یبار بهم هیچی ندادشکلک
    اینم از سایت هاست و دامین رایگان
    http://xzn.ir/reseller
    راستی عزیز انجمن 4نفرمون چی شد؟شکلک
    پاسخ : سلام
    سایت اول 10 دقیقه باید صبر کنید و مقیاسش هم ثانیه هست
    سایت دوم رو باید صبر کنید تا اسکریپتش لود شه ولی اگه چیزی نداد یه رفرش کنید!
    ممنون
    انجمن هم راه اندازی شده دیگه!!
    اینه آدرسش:
    http://virgol.rzb.ir/Forum
    موفق باشید



  1. fallen : البته یه خرده از این سایت های bitcoin الکی هستش چون من اولا که عضو شده بودم بیشتر satoshi میداد که آدم جذبش بشه اما الان خیلی کم تر satoshi میده.
    ممنون
    پاسخ : سلام
    نه - چون اگه زیاد بدن ارزش بیت کوین میاد پایین؛ قبلا که من مطالب رو می نوشتم 900 دلار بود؛ اینا بیت کوین زیاد دادن ارزشش اومد پایین، البته دلایل مهم دیگه ای هم داره که بحثش جداست!!
    موفق باشی



  1. fallen : سلام اگر از کد java script استفاده نکنم از چه کدهایی استفاده کنم؟
    متاسفانه منم راهی برای هک این سایتا ندارم .
    کاشکی می تونستیم هکر هایی رو دعوت کنیم که کمک کنن مسلا یه chat room میذاشتید و اونارو دعوت به همکاری میکردیم.
    اینجوری هم هکر ها هی پول در میارن هم ما .
    البته این کار ممکن به جرم دزدی خطم بشه و وسایلمون رو ban کنند اما زیاد هم نمی تونن سایت های خارجی علی ما کاری کنن چون ما توایرانیم و دستشون به ما نرسه.
    پاسخ : سلام
    نه نگفتم استفاده نکنید؛ استفاده کنید اما خیلی نه که باعث سنگینی صفحه شه!!
    چت روم توی انجمن سایت هست فک کنم!!
    اگه کسی میشناسید دعوت کنید!!
    من یه فکری برای اینکه آی پی ما رو مسدود نکنن دارم؛ اما هکر میخوایم شکلک
    موفق باشی



  1. fallen : سلام.
    ممنون از اینکه این سایت رو بهم معرفی کردید.
    به نظر شما کد های java script باعث می شه page وبسایت من دیر تر باز بشه؟
    یه چیز دیگه تا حالا فکر کردید که اگه یکی از این سایت های bitcoin
    رو hack کنیم و satoshi بگیریم.
    پاسخ : سلام
    آره - هرچی کم تر استفاده کنید بهتر هست!!
    --
    خیلی وقته!!!
    اما نه هک؛ می خوام توی کد های سایت ها نفوذ کنم و عدد رندوم رو ببرم بالا تا ساتوشی بیشتری بگیرم!!
    بعدشم راهشو معرفی کنم..
    اما هنوز موفق نشدم!!
    اگه راهی دارید بگید...
    با تشکر



  1. MJJ : سلام
    اقا چرا شانسم اینقدر بده
    هرچی مبلغ کمه تو این سایتا بهم میوفته
    شکلک
    راستی ببخشید گفته بودین تو کار سایت هستین
    برای ورد پرس، هاست و دامین رایگان (غیرپولی) سراغ ندارین
    شکلک
    پاسخ : سلام
    جدیدا داره اینجوری میده؛ ولی دیروز برای من 1000 خورد و ضرب در 2 شد 2000 شکلک
    به نظر من اگه می خوای واقعا یه سایت موفق داشته باشی باید یکم خرج کنی!!
    من یه سایت رو بهت معرفی می کنم؛ برو ازش یه هاست بخر نامحدود هست تمامی امکانتش، این پلن رو همه جا بالای 100 هزار تومان میدن ولی این سایت به مدت محدود 30 هزار تومن میده؛ من یه هاست خریدم ازش عالیه!!
    http://dwhost.ir/
    برای دامین هم که 5000 تومان در سال چیزی نیست؛ کلا می تونید با 35 هزار تومان در سال یه سایت عالی داشته باشید.
    با تشکر بسیار



  1. fallen : سلام.
    مرسی که کمکم کردی.
    خیلی ممنون.
    راستی یه خواهش داشتم.
    شما برای وب سایتتون از کد های java script استفاده میکنید.
    لطفا می تونید این کدی که مال بخش نظرات هست بدید که بتونم.مثل مال شما بخش نظرات داشته باشم.
    بعد می تونید کد بخش عضویت رو بدید که بخش عضویت و ورود داشته باشم.
    ممنون.
    پاسخ : سلام
    اینا کد های جاوا نیستن!!
    یه سری از تگ های خود رزبلاگ هستن!
    مشکلی نیست؛ برید به انجمن زیر و درخواست خودتون رو مطرح کنید من خودم مدیر هستم پاسخ می دم اینجا نمیشه کد بدم بهتون:
    http://rayanet.tk/forum
    موفق باشید



  1. fallen : سلام.
    لطفا تورو خدا بگو که رمز bit coin که براتون فرستادم دارید
    می دونی آخه ویندوزم رو عوض کردم رمزم پاک شده.
    اگر شما هم نداشته باشید باید دوباره از اول شروع کنم!!!

    لطفا خواهش می کنم بگو که داریش؟!
    پاسخ : سلام آره دارمش:
    1C199QvSF37woYXrL78j2ECwCghsGTJjKN
    این شماره حساب بیت کوینت هست!!
    اما شرمنده من پسورد حسابتو ندام شکلک
    موفق باشی دوست عزیز



  1. MJJ : داداش دمت گرم
    اره خب میخاستم از دست تبلیغات سایتا خلاص بشم یه افزونه بنام
    Adblock Plus رو از گوگل استور دان کردم. خیلی قویه شمام امتحان کنید خوبه
    دیگه ترافیکتون پای تبلیغات سایتها نمیره
    البته میتونه واسه صفحه ای که میخای غیر فعالش کنین
    باتشکر از زحماتتون
    پاسخ : سلام
    خیلی ممنونم شکلک
    حتما استفاده می کنم، دنبالش بودم شکلک

    موفق باشید



  1. fallen : سلام چه خبر .
    یه چند روز نبودم سرم شلوغ بود.
    آخه دارم رو یه وبلاگ کار می کنم که مرجع دانلود هستش البته هنوز تو google ثبت نکردمش چون هنوز آماده نشده فکر کنم که تا یک ماه دیگه طول بکشه تا آماده بشه .
    اسمشو نمیگم که برای خودم تبلیغ نشه.
    می خواستم از مدیر وبلاگ بپرسم که هر وقت وبلاگم آماده شد می تونم برای وبلاگ شما تبلیغ کنم.
    البته اولش که آماده شد براتون اسمشو مینویسم که برید توش و ببینید اگر پسندیدید براتون تبلیغ کنم.
    با تشکر.
    پاسخ : سلام
    مشکلی نیست Fallen جان؛ اما من هم طراح سایت هستم!!
    نیازی نیست که همش روی سایت ها وقت بزاری!
    ببین من مثلا وقتی دارم تایپ می کنم مثلا هر ده دقیقه یا هر 1 ساعت میرم یه کد وارد می کنم و برمیگردم سر کار اصلی یعنی تایپ کردن؛ درآمد از این روش از کل 24 ساعت فقط 1 ساعت رو اشغال می کنه!!
    متاسفانه بعضی ها از سایت رتبه دوم استفاده نمی کنند!!!!
    رتبه بندی ها فقط از نظر پرداختی ها، طبقه بندی شدن و برای کسب درآمد طی یک ماه (900 تومان) حتما باید از هر 5 سایتی که معرفی کردم استفاده کنید؛ وگرنه اینقدر زود به این درآمد نمیرسید، خودتون رو به یه سایت محدود نکنید شما باید فعالیتتون رو گسترش بدید البته به اندازه وقتتون!!
    مثلا سایت رتبه دوم ده ها برابر سایت رتبه اول بیت کوین میده یعنی اینجوری 0.001 و معمولا کم ترینش 0.008 هست؛ این یعنی بسیار زیاد، یعنی خیلی زود بیت کوینتون کامل میشه!!
    اما یه بدی که داره اینه که هر هفته پرداختی داره مثلا وقتی پرداخت بزنید، هفته بعد پرداخت میشه!
    امیدوارم توضیحات مفید بوده باشه!!
    موفق باشید؛ محدود نباشید...


ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

معرفی کتاب های مفید

این کتاب واسم مفید بود! لینک دانلود رایگان

ارزش بیت کوین

خطا در بارگزاری اطلاعات

قیمت ارز

خطا در بارگزاری اطلاعات

میزان درآمد از سرویس های مختلف

میزان درآمد در یک ماه توسط این سایت:%90


میزان درآمد از بیت کوین در یک ماه با حداکثر تلاش:%10